از پوسته بزرگ آموزش آنلاین دیجی اکادمی رونمایی شد ...
02187654321
0

دیجی آکادمی همکاری خود با مرکز آموزش بازرگانی را کلید زد + گالری تصاویر

اکنون آموزش‌های آنلاین ما در فرانش شامل بخش‌های مختلفی است که هرکدام قرار است تا دانش مهارتی گروهی خاص از کاربران ایرانی را توسعه دهد. در بین این بخش‌های مختلف، آموزش‌های حوزه کسب‌وکار، اخیرا بیش از بخش‌های دیگر توانسته نظر کاربران وب فارسی را جذب کند.

افزایش بازدید و همچنین رشد توسعه دوره‌های آموزشی کسب‌وکار باعث شد تا ما برای حفظ چنین شیب مثبتی، زمینه‌های رشد بیشتر را از طریق همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در حوزه کسب‌وکار ادامه دهیم.

در بین سازمان‌های فعال در زمینه آموزش‌ مهارت‌های کسب‌وکار، «مرکز آموزش بازرگانی» با بیش از ۲۰ سال تجربه مفید در این حوزه را برای پیشبرد اهدافمان در زمینه آموزش‌های مجازی انتخاب کنیم.

 

افزایش دوره‌های تخصصی کسب‌وکار

مرکز آموزش بازرگانی که از سال ۷۴ شمسی به عنوان بازوی آموزشی وزارت بازرگانی کار خود را آغاز کرده بود، حالا با ۱۲ نوع دوره آموزشی مانند مجموعه‌های بازاریابی و فروش، بورس و بازار سرمایه، صنعت نمایشگاهی و دیگر علوم حوزه بازرگانی، نقش قابل توجهی را در افزایش دانش فعالان اقتصادی کشورمان ایفا می‌کند.

این مرکز درحالی یکی از مهم‌ترین گروه‌های فعال در زمینه آموزش‌های تخصصی کسب‌وکار است که جهت افزایش بهره‌وری منابع انسانی در بخش صنعت، معدن و تجارت خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

همکاری فرانش و مرکز آموزش بازرگانی هم‌اکنون آغاز شده و به‌زودی شاهد دوره‌های آموزشی تخصصی‌تری در بخش کسب‌وکار خواهیم بود. آموزش‌هایی که بتواند با سود بردن از امکانات و توانمندی‌های فرانش و همچنین دانش تخصصی مرکز آموزش بازرگانی به یادگیری فعالان و علاقه‌مندان حوزه کسب و کار کمک کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *